Ενημέρωση: ΟΛΑ τα προΪοντα συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ24%.

ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ (0)

Επιστροφές Προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους

α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της STEELgr ΕΠΕ πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π.) και
β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από την STEELgr ΕΠΕ. Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του.

Σε όλες τις περιπτώσεις αυτές, ο πελάτης έχει την επιλογή είτε εξ αρχής να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος είτε, αφού έχει παραλάβει, να επιστρέψει το προϊόν, εντός 10 ημερών από την ημέρα της παράδοσης.

Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν (να συμφωνεί το ΙΜΕΙ) και να είναι σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 10 ημερών τότε η STEELgr ΕΠΕ  δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση. Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των Δέκα (10) ημερολογιακων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το Τμήμα Εξυπηρετησης Πελατών μας

Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:

- επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα
- το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί
- το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)

Συγκεκριμένα:

- Στην περίπτωση που σας στείλαμε λάθος είδος, σας στέλνουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς, παλιού και νέου προϊόντος
- Στην περίπτωση που δε σας κάνει, μπορείτε να το αλλάξετε μέσα σε 10 ημέρες (με την πλήρη συσκευασία του), αναλαμβάνοντας το συνολικό κόστος της μεταφοράς του

 

Συγκεκριμένα για παραγγελίες ανταλλακτικών

 

Με την παραγγελία κάποιου ανταλλακτικού η εταιρία STEELgr LTD δεν εγγυάται για την επίλυση της βλάβης σας.

Τα ανταλλακτικά πρέπει να παραγγέλνονται από άτομα με γνώση αγγλικής γλώσσας και γνώση ηλεκτρονικών.

Δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν επιστροφές ανταλλακτικών.

 

ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

α) Υπολογιστές και λοιπά προϊόντα κατά παραγγελία (Built-To-Order),

β) ανοικτές συσκευασίες κινητών τηλεφώνων (σκισμένη ταινία ασφαλείας),

γ) ανοικτές μνήμες ψηφιακών και USB αποθηκευτικά μέσα,

δ) ανοικτά αναλώσιμα (μελάνια, χαρτιά, CD, DVD, κλπ,

ε) ανοικτά προγράμματα/software και παιχνίδια (games),

στ) εκτυπωτές που έχουν χρησιμοποιηθεί (έχουν χρησιμοποιηθεί τα μελάνια τους),

ζ) Ανταλλακτικά

 

Προϊόν το οποίο έχει πωληθεί με επιπλέον δώρο (πχ δωρεάν μνήμη κλπ) θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η εμπορική αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό.

Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις και γίνει δεκτή επιστροφή προϊόντος ο καταναλωτής δικαιούται είτε να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων είτε να λάβει πίσω μετρητά, εφόσον η αγορά είχε γίνει με μετρητά. Εφόσον η αγορά είχε γίνει με πιστωτική κάρτα ή paypal θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση (πίστωση) της πιστωτικής του κάρτας ή του Paypal και όχι επιστροφή μετρητών

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που η STEELgr LTD, κατά την απόλυτη κρίση της, θεωρήσει ότι ο καταναλωτής καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα και αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις.

 

Εξουσιοδοτημένο Service
Monitor-TV
authorized_lg_service_center Ενημερωθείτε
Υποψηφιότητα STEELgr
Στα Impact BITE Awards
Bite Awards 2017 Ενημερωθείτε
LG Electronics
Business Partner
Ενημερωθείτε
LG Electronics B2B
Εξουσιοδοτημένο Κέντρο Επισκευών
Ενημερωθείτε
Like us on Facebook. ΚΑΙ ΜΕΙΝΕΤΕ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ.
Get 3% off your next purchase